WESTWORLD TRAVEL - 3D

  

A projekt vezetői: Bacher Katalin, Kőnig Edit, Tarcza Tímea

  

A projekt célja:

Az ún.  „kiterjesztett valóság”  bevonása a tanulási folyamatba. A tanulói információszerzés hatékonyabbá, vonzóvá, élményszerűvé tétele, a diákok oktatásba történő aktív bevonása. Célunk a ma és a holnap eszközeivel élmény- és tanulóközpontú tanulás megvalósítása, a diákok magyar és angol nyelvű kommunikációjának fejlesztése, tudásuk elmélyítése a digitális eszközök ismeretszerzésben betöltött helyéről, szerepéről, a zaktárgyi tudás elmélyítése. 

A munka során célunk: az ismeretek önálló integrálása, együttműködési képesség, csapatszellem fejlesztése; önfejlesztés, önállóság;  kreativitás, felfedezőkedv növelése. A prezentáció során célunk: szervezőkészség, megbízhatóság, kommunikáció

   

A projekt leírása

A jelentkező diákok egy időutazáson vesznek részt. A jelenből indulunk, és a múltba érkezünk a Google Earth segítségével, valamint terveink szerint  a kiterjesztett valóság további lehetőségeinek (AR és VR)  bevonásával. A diákok 3-4 fős csoportokban fognak dolgozni, kiválasztanak egy-egy úti célt, és megszerveznek egy utazást az odajutástól a hazaérkezésig térben és időben.

Összeállítanak egy digitális katalógust, amely max. 10 percben összefoglalja az út célját, a megtekinthető múltbeli látványosságokat. Majd alkotásaikat a projektvezető tanárokkal történt megbeszélés után közzéteszik egy erre a célra létrehozott csatornán, melyet a link birtokában bárki megtekinthet, majd egy néhány perces jelenetben illusztrálniuk kell a korabeli élet egy-egy jellegzetes pillanatát. Mindehhez a fent említett korszerű technikát alkalmazzák.

Tervezett témakörök:

  • Las Vegas születése a homoktól a nagyvárosig
  • New York: A Broadway fényei
  • London a II. vh. alatt
  • Gengsztervilág Chicagóban
  • Képzeletbeli út Sweetwaterbe, avagy feltámad a Vadnyugat
  • Hollywood, a film városa: a némafilmtől napjainkig
  

westworld travel